Wednesday, July 14, 2010

SALE YANG PERTAMA....


Syukur….akhirnya aku telah berjaya membuat sale produk emas Public Gold pada hari isnin( 12-7-2010 )dengan nilai jualan RM 7938 iaitu berupa 20gram x 2kpg dan 1dinar x 4kpg…..pelanggan pertama aku adalah saudara ijam…..beliau adalah merupakan kenalan aku yang sama2 berkhidmat di jbtan perangkaan negeri Kedah pada tahun 2005…..xdisangka2 apabila cerita berkaitan produk public gold telah menarik minat beliau untuk membeli…..akhirnya pada keesokan harinya selepas memasukkan duit kedalam akaun public gold dengan order tambahan stok bagi dinar yang belum diambil dr pjbt PG Bukit Jambul (hari jumaat baru p g amik stok) dengan stok 20 gram yang telah sediaada aku serahkan pada beliau….tersenyum lebar beliau selepas menerima emas tersebut….Emas telah bertukar tangan…..yang penting aku telah ada sale pertama yang membuatkn aku lebih bersemangat untuk mencari sale yang seterusnya…..

3 comments:

  1. tahniah....semoga terus berjaya menjadi PENIAGA + Pelabur EMAS Public GOLD TEGAR

    ReplyDelete
  2. tahniah...syukor kata mula-mula hujan rintik-rintik, lepas nih lebat sampai ribut!! hehehe

    ReplyDelete
  3. terima kasih....harap lebih tnjuk ajar dr sifu dn juga agen yang lain untuk menjana lebih jualan pd masa depan....

    ReplyDelete